SKB’er worden

Start snel met het systeem

SKB-bedrijven zijn grote en middelgrote bedrijven die vertrouwen hebben in het meten van klantgerichtheid. Zij menen dat het SKB Kopersrapport hen waardevolle data en insights geeft waar ze op kunnen sturen. Dat levert zowel kwalitatieve meerwaarde op voor het bedrijf als voor de koper. De SKB-bedrijven zijn doorgaans al jaren aangesloten en meten structureel hun eigen prestaties. Wil je alle informatie in een video zien klik dan hier.

Vraag

Ontdek hoe jouw klanten denken en waar je op kunt bijsturen

Vergelijk

Zie hoe andere bouwbedrijven presteren (benchmark)

Verbeter

Krijg meer tevreden klanten en een beter bouwproces

Voordelen

  • Je krijgt een overzichtelijk dashboard waarmee je je gericht kunt verbeteren op procesniveau
  • Je kunt jouw prestaties vergelijken met de ‘benchmark’ / gemiddelde beoordelingen in de markt
  • Goede klantgerichtheid levert concreet tevreden klanten, tevreden medewerkers, een beter imago en minder faalkosten op
  • De eerlijke feedback van klanten kun je gebruiken in je marketingcommunicatiestrategie 
  • Klanttevredenheidsmetingen zijn steeds vaker een incentive bij het verkrijgen van opdrachten van grote opdrachtgevers / ontwikkelaars
  • Feedback van klanten houdt je scherp als bedrijf
  • Gemiddeld een hoge respons van 40%
  • Gratis Plus-abonnement bouwnu.nl (twv 495 euro)

Tarieven

  • Vaste jaarbijdrage 3.160 euro per jaar (2023)
  • Per uitgevraagde woning: 25 euro.

Bedrijven die zijn aangesloten bij Woningborg komen in aanmerking voor een speciaal kennismakingstarief. Neem hiervoor contact met ons op.

Contact

Wil je nog wat meer informatie of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 uur en 16.30 uur.

“Met de inzichten uit de onafhankelijke klanttevredenheidstoets verbeteren we jaarlijks ons proces, zodat het kopen van een woning voor de koper een feest wordt”

Klantgericht Bouwen is een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk.